avatar Ten blog rowerowy prowadzi ikov z miasteczka Tczew. Mam przejechane 24998.80 kilometrów w tym 2163.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.60 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy ikov.bikestats.pl

• Sprzęt Kellys Spider

Kółeczko przez Boroszewo

Niedziela, 4 marca 2012 · dodano: 04.03.2012 | Komentarze 5

Długo wahałem się czy nie pójść na rower, ale musiałem skorzystać ze słonecznej pogody. Na nowym przejeździe kolejowym wąska opona idealnie wpasowała się w szczelinę między betonowymi płytami, dzięki czemu przekonałem się że jednak warto jeździć w kasku - lepiej mieć wgniecenie na nim niż w czaszce :) Potem szybko przez Turze do Boroszewa, Swarożyna i w Waćmierku na Śliwiny. Przy okazji okazało się, że 2/3 drogi do Rokitek jest już asfaltowe. Ostatnie kilometry pod zimny wiatr, palce w krótkich rękawiczkach marzną...

Kategoria MTB, Samotnie

ikov
| 10:09 wtorek, 6 marca 2012 | linkuj Tak, to byłem ja - i też nie byłem pewien kogo tam niesie, więc jechałem w swoją stronę... ale i tak wracałem, chociaż gdybym dopiero wyruszał to z chęcią bym się przyłączył.
fruzia
| 22:07 poniedziałek, 5 marca 2012 | linkuj a to Ciebie widziałam w Śliwinach :) nie machałam bo nie byłam pewna. Pozdrawiam
ikov
| 07:34 poniedziałek, 5 marca 2012 | linkuj Mi dość szybko marzną ręce, ale na rowerze jest na to metoda - bardziej intensywny wysiłek powoduje żywsze krążenie krwi i robi się cieplej :)
przemek1995
| 17:29 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj Ja dziś też na krótkich, mi było ciepło ;)
Nefre
| 17:27 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj Ja Ciebie podziwiam w tych krótkich rękawiczkach o tej porze roku