avatar Ten blog rowerowy prowadzi ikov z miasteczka Tczew. Mam przejechane 24998.80 kilometrów w tym 2163.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.60 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy ikov.bikestats.pl

Czerwiec, 2010

• Sprzęt Kellys Spider

Pierwsza trasa 200 km

Sobota, 26 czerwca 2010 · dodano: 26.06.2010 | Komentarze 0

Od pewnego czasu planowałem dłuższą trasę,w końcu udało się zrealizować - cel - zrobić 200 km. Ruszyłem trochę po 5:00 rano, na ulicach jeszcze spokój. Trochę chłodno, ale lekki wiatr w plecy i bardzo dobrze się jechało - praktycznie do samego Kwidzyna na drogach łaziło więcej kotów niż ludzi. Od Białej Góry jechałem wg znaków szlaku rowerowego R1. W okolicach Białki skończyła się nizina, a zaczęły górki. Po przerwie na śniadanie ruszyłem w drogę i kręcę, a ledwo jadę... dopiero po chwili zauważyłem że jadę po dłuuugim podjeździe. Jeden z gorszych odcinków - droga 55 - chociaż świetny asfalt, to zero pobocza (a co kawałek znaki że to wyznaczony europejski szlak rowerowy).

W Grudziądzu chwila odpoczynku i bananowe zakupy, potem przejażdżka po mieście (pierwszy raz z bliska widziałem Grudziądz :) i przejazd przez Wisłę na "właściwą stronę". Trasa przez Bory Tucholskie (kilka odcinków piaszczystych) i przyjemną ale stosunkowo ruchliwą drogą 214. Dłuższa przerwa na zjedzenie resztek zapasów nad J. Radodzierz (nawet ciepła woda) i przez Osiek do Skórcza, skąd znana trasą do Starogardu i Tczewa. Teraz trzeba zaplanować min. 250 km!

Droga nr 532 z Sadlinek do Gardeji © ikov

Długi podjazd na drodze 532 © ikov

odpoczynak nad Jeziorem Radodzierz © ikov

Kategoria MTB, Samotnie

Do Starogardu

Niedziela, 20 czerwca 2010 · dodano: 20.06.2010 | Komentarze 0

Z bratem do Starogardu i z powrotem. Nie mam licznika, więc czas przejazdu i kilometry z gps.

Kategoria Szosa, Z towarzystwem

Okolice

Sobota, 12 czerwca 2010 · dodano: 12.06.2010 | Komentarze 0

Tczew - Szpęgawa - Malenin - Miłobądz - Stara Wisła - Tczew
Planowałem dalszą trasę, ale zbyt późno wstałem, a zaczęły się zbierać chmury. W dodatku miałem jechać na mtb, ale dopiero przed wyjściem zauważyłem, że z przodu nie ma powietrza... więc wziąłem szosę. Na drogach, a szczególnie poboczach pełno gałęzi, piasku i liści po wczorajszej nawałnicy, po drodze widziałem też sporo połamanych drzew. Planowałem też zrobić kółeczko oboma mostami na Wiśle, ale w Starej Wiśle złapał mnie deszcz, więc zawróciłem. Potem co chwilę kropiło i przestawało, więc pojechałem do domu.

Skutki powodzi w Tczewie © ikov

Kategoria Samotnie, Szosa

Po mieście

Wtorek, 8 czerwca 2010 · dodano: 08.06.2010 | Komentarze 0

W ciągu dnia padało, ale po południu było sucho i słonecznie, więc wyszedłem pojeździć... Niestety po chwili okazało się, że nadciągają ciemne chmury... Pokręciłem się trochę po mieście i gdy rozległy się pierwsze grzmoty, pojechałem do domu. Okazało się, że jak na złość nie spadła ani kropla deszczu a burza przeszła bokiem, ale co zepsuła mi plany to zepsuła.

Kategoria Samotnie, Szosa

Szosowo z Tczewską Grupą Kolarską

Niedziela, 6 czerwca 2010 · dodano: 06.06.2010 | Komentarze 0

Tym razem z Tczewską Grupą Kolarską pojechaliśmy w trasę szosową. Wystartowało 8 osób, ale szybko pojechaliśmy w grupie sześcioosobowej - cztery szosy i dwa mtb. Średnia na trasie wynosiła ponad 30km/h - przy czym cyborg Kulek jechał na mtb z terenowymi oponami 2.1". Bardzo ładna pogoda, trochę wiatru, bardzo ciepło i słonecznie, a trasa pagórkowata - pierwszy raz jechałem na szosie w tym roku, ale na pewno nie ostatni :)

Kategoria Szosa, Z towarzystwem

• Sprzęt Kellys Spider

Nocny rajd rowerowy

Piątek, 4 czerwca 2010 · dodano: 04.06.2010 | Komentarze 0

W końcu udało się zorganizować z klubem nocny rajd, na którym uczestników było więcej niż palców u rąk pechowego stolarza. Na skutek promocji rajdu, na starcie pojawiło się ponad 20 osób, z którymi zrobiliśmy trasę widoczną na śladzie GPS poniżej. Terenowo zróżnicowana - od piasku i posianego zboża, przez różne ścieżki po asfalt. Wszyscy dali radę, tylko jedna guma na trasie - więc było całkiem dobrze. Piękna pogoda, bez wiatru - jedynie mogło być cieplej. No i w końcu stuknął mi w tym roku pierwszy tysiąc.. jeszcze ze dwa muszą być :)