avatar Ten blog rowerowy prowadzi ikov z miasteczka Tczew. Mam przejechane 24998.80 kilometrów w tym 2163.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.60 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy ikov.bikestats.pl

• Sprzęt Kellys Spider

Wieczorem w idealnych warunkach

Czwartek, 23 czerwca 2016 · dodano: 23.06.2016 | Komentarze 0

Wieczorem ze znajomym tradycyjna pętelka przez Brzuśce i Subkowy. Pogoda wręcz idealna - lekki wietrzyk, ciepło ale nie upalnie, o zmierzchu. Na wyboistej drodze ze Śliwin do Waćmierka śmiała mi odpaść tylna lampka, na szczęście od razu to zauważyłem i udało się pozbierać wszystkie elementy i poskładać ją do kupy.  W Waćmierzu trochę postoju - koledze właśnie stuknął pierwszy 1000 km na rowerze, więc całkiem dobra okazja aby się nad tym chwilę zatrzymać.
Na powrocie bez przygód mimo ciągle odpadającej lampki, no i nie obyło się bez zjedzenia jakiegoś owada. Na zakończenie trasy jeszcze samotnie kółeczko przez Flexa bo tak przyjemnie się jeździło. Mój pierwszy tysiąc kilometrów w tym roku już niedaleko :)